Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztató
Hatálybalépés napja: 2022. 03. 15.
A tájékoztató célja
1. A jelen adatvédelmi és adatkezelési Tájékoztató célja az érintettek tájékoztatása Meskó András
e.v.. adatkezelő tevékenységéről, adatkezelési gyakorlatáról, a kezelt adatok védelme érdekében
megtett szervezési és technikai intézkedésekről, valamint az érintettek jogairól és jogérvényesítési
lehetőségeiről.
2. A Tájékoztató rendelkezéseinek kialakításakor figyelembe vettük az Európai Parlament és a Tanács
2016/679
Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”), az információs önrendelkezési jogról
és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”), a Polgári Törvénykönyvről szóló
2013. évi V. törvény („Ptk.”) rendelkezéseit.
A tájékoztató hatálya
1. A Tájékoztató Meskó András e.v.,. mint Adatkezelő Honlapján megadott személyes adatok
kezelésének elveit tartalmazza.
2. Az Adatkezelő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Tájékoztatót saját belátása, döntése szerint
bármikor
egyoldalúan módosítsa.
Meghatározások, fogalmak
1. Adatkezelő: az aki az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a
felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott
adatfeldolgozóval végrehajtatja.
A jelen Tájékoztatóban hivatkozott Adatkezelő:
Meskó András e.v., adószáma: 65714955-1-33
székhelye: 2030. Érd Zrínyi M. u. 11., telefon: +36 30 9727241, email: meskoandras530@gmail.com
Az Adatkezelő Magyarországon bejegyzett e. v..
2. Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül a személyes adatokon végzett bármely művelet
vagy a műveletek összessége, különösen a személyes adatok gyűjtése, rögzítése, rendszerezése,
tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, terjesztése, hozzáférhetővé
tétele, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az
adatok további felhasználásának megakadályozása.
3. Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése
(függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az
alkalmazás helyétől).
4. Adatfeldolgozó: az aki az adatkezelővel kötött szerződése alapján az adatok feldolgozását végzi.
5. Szolgáltatások: az Adatkezelő által nyújtott és üzemeltetett szolgáltatások:
6. Felhasználó: az adatalany/érintett természetes személy aki a Szolgáltatásokra regisztrál, és ennek
keretében megadja a szolgáltatás igénybevételéhez-, az adatkezelés céljának megfelelően szükséges
adatait.
Az adatkezelés célja
1. Adatkezelő a felsorolt adatkezelési célok érdekében kezelhet személyes adatokat:
1. A Felhasználó azonosítása a Szolgáltatásokban.
2. A Felhasználó jogosultságainak meghatározása, azonosítása a Szolgáltatásokban.
3. A Szolgáltatások teljesítése.
4. A Felhasználó által igénybe vett Szolgáltatások testreszabása.
5. A Felhasználóval való szükséges kapcsolattartás, a Felhasználó igényeinek, támogatási kéréseinek
kezelése.
6. Az Adatkezelő jogos érdekeinek érvényesítése.
8. A Felhasználó jogainak védelme.
2. Adatkezelő az 1. pontban felsorolt bármely cél elérése érdekében kezelhet személyes adatokat.
3. A személyes adatokat az 1. pontban felsoroltakon kívül az Adatkezelő egyéb célra nem használja
fel.

Az adatkezelés jogalapja
1. A szolgáltatások igénybevételéhez személyes adatok megadása is szükséges, az adatkezelés fent
részletezett céljaihoz. A Felhasználók előzetes tájékoztatásban részesülnek a bekért személyes
adatok felhasználási céljáról, majd önkéntesen nyilatkoznak a kifejezett hozzájárulásukról ahhoz, hogy
a személyes adataik a meghatározott célokra felhasználásra kerüljenek.
2. A Felhasználó jogosult a hozzájárulását bármikor visszavonni, ami azonban a visszavonás előtti
jogszerű adatkezelést nem érinti.
A kezelt adatok
1. Személyes adatok köre
1. A Felhasználóhoz kapcsolódóan a szükséges rendszeren belüli jogosultsági azonosítás,
kommunikációhoz szükséges azonosítás és a Honlapon elérhető Szolgáltatások testreszabása
érdekében kérünk be adatokat. Ezeket a Felhasználó előzetes tájékoztatásával és önkéntes
hozzájárulásával használjuk fel.
2. A Felhasználó azonosításra használt adata a fiók létrehozásakor bekért email cím.
Az email cím mellett megadhatja a nevét is, de ezzel kapcsolatban élhet az anonimitás lehetőségével
is, mert akár egy tetszőleges álnevet is megadhat. Az email cím későbbi módosítását csak
biztonságos beazonosítást követően kérheti a Felhasználó. Erre az email címre küldünk minden
értesítést a Felhasználónak. Opcionálisan a Felhasználó a fiókjához rendelhet még egy telefonszámot
is amit kapcsolatfelvételre használhat az Adatkezelő.
3. A Felhasználó fiókjához kapcsolódóan rögzítjük a Szolgáltatások megrendelésekor a számlázási
adatokat.
A számlázási adatokat minden következő rendeléskor felülírhatja a Felhasználó.
2. A Szolgáltatásokhoz kapcsolódóan automatikusan rögzítésre, naplózásra kerülnek adatok. Ezen
adatok a Szolgáltatások igénybe vétele során keletkeznek és a technikai folyamatok eredményét
rögzítik. Ezen technikai adatok külön hozzájárulás nélkül, automatikusan kerülnek rögzítésre.
Tárolásuk az adatkezelés időtartamában van meghatározva.
Az adatkezelés időtartama
1. A Szolgáltatások teljesítéséhez szükséges adatokat a szerződéses jogviszony fennállásáig vagy az
adatkezeléshez való hozzájárulás visszavonásáig tároljuk nyilvántartásainkban. A Szolgáltatások
működtetéséhez szükséges biztonsági adatmentéseket 30 napig tároljuk, így 30 nap után a biztonsági
adatmentésekben is megszűnik a tárolás.
2. A jogszabályi kötelezettség alapján végzett adatkezeléskor, például a számlázási adatok esetén
(„Áfatv”) a
jogszabályoknak megfelelő ideig tároljuk.
3. Megtévesztő, hamis, hozzájárulás nélkül felhasznált vagy bármilyen más módon jogellenes
személyes adat használata esetén, vagy a Felhasználó által elkövetett bűncselekmény esetén az
Adatkezelő jogosult a Felhasználó személyes adatait törölni. Bűncselekmény gyanúja vagy polgári
felelősség gyanúja esetén az Adatkezelő jogosult a személyes adatokat a lefolytatandó eljárás
időtartamára megőrizni.
4. A Szolgáltatásokhoz kapcsolódóan automatikusan, a technikai folyamatok eredményeképpen
létrejött, naplózott adatokat 30 napig tároljuk. Bűncselekmény gyanúja vagy polgári felelősség gyanúja
esetén az Adatkezelő jogosult ezen naplózott adatokat a lefolytatandó eljárás időtartamára megőrizni.
5. A Felhasználó kérésére, vagy ha a rendelkezésre álló információk alapján feltételezhető, hogy a
törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit, törlés helyett az Adatkezelő korlátozhatja a személyes
adatok felhasználását. A személyes adatot az Adatkezelő mindaddig nem törli, ameddig fennáll a
törlést kizáró adatkezelési cél.
7. Az Adatkezelő törli a személyes adatokat amennyiben azt bíróság vagy hatóság jogerősen
elrendeli.
5
Az adatok biztonsága
1. Az Adatkezelő a Felhasználó személyes adatait biztonságosan kezeli, műszaki intézkedésekkel és
megoldásokkal, valamint szervezeti intézkedésekkel igyekszik meggátolni azt, hogy azokhoz
illetéktelenek hozzáférhessenek.
2. Az Adatkezelő olyan intézkedéseket és megoldásokat alkalmaz amelyek révén biztosítja az adatok
titkosságát, sértetlenségét, illetve gondoskodik arról, hogy az adatok rendelkezésére álljanak,
hozzáférhetőek legyenek a Felhasználó számára, amikor szüksége van rá.

3. Az Adatkezelő fontosnak tartja és törekszik arra, hogy minimalizálja a kezelt személyes adatok
mennyiségét. A szükséges adatfeldolgozást és továbbítást követően a minimumra csökkenti a tárolt
személyes adatok mennyiségét, csak annyit tárol amennyi szükséges a rendszere optimális
működéséhez.
4. Az Adatkezelő a tőle jogosan elvárható mértékben mindent megtesz a Felhasználó személyes
adatainak védelme érdekében, azonban az adatok teljes biztonságát nem tudja szavatolni, főleg olyan
esetekre tekintettel amelyek előre nem láthatóak, vagy szándékos rongálás, illetéktelen
rendszerbehatolás, vis maior stb. miatt következnek be.
A Felhasználó adatkezeléssel kapcsolatos jogai
1. A tájékoztatáshoz való jog előzetesen, majd az adatkezelés során, illetve annak megszűnéséig
megilleti a Felhasználót. A Felhasználó a személyes adatainak kezeléséről bármikor, írásban
tájékoztatást kérhet az Adatkezelő online ügyfélszolgálatán, email- vagy postai címén. A kérést az
Adatkezelő csak akkor tekinti hitelesnek, ha a Felhasználó a kérés alapján egyértelműen
beazonosítható.
2. A személyes adatainak helyesbítését, módosítását vagy kiegészítését bármikor kérheti a
Felhasználó.
3. A személyes adatainak törlését (ún. „elfeledtetéshez való jog”) a Felhasználó bármikor kérheti.
4. A személyes adatok kezelésének korlátozását kérheti a Felhasználó ha vitatja azok helyességét,
pontosságát.
5. A Felhasználó az adathordozhatósághoz való jogával élve, kérelmezheti az automatizáltan kezelt
személyes adatainak átadását számára vagy azok továbbítását egy másik adatkezelő felé, tagolt,
széles körben használt, géppel olvasható formátumban.
6. Személyes adatainak kezelése ellen a Felhasználó tiltakozhat ha a személyes adatok kezelése
közérdekű feladat teljesítése érdekében történik, ha az Adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség
teljesítése érdekében történik,vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges.
A Felhasználó jogérvényesítési lehetőségei
1. Adatkezeléssel kapcsolatos bármilyen észrevétellel, kérdéssel, panasszal bármikor az Adatkezelő
ügyfélszolgálatához lehet fordulni.
2. A Felhasználó jogosult arra, hogy panaszt tegyen a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság
Hatóságnál
(NAIH), mint felügyeleti hatóságnál ha úgy ítéli meg, hogy a személyes adatai kezelésében
jogsérelem érte. A hatóság elérhetősége: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; telefon: +36-
1-391-1400; e-mail:
ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu
3. A Felhasználó jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per – az érintett választása
szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A per
elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik.

Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.